دانلود بازی بوکسینگ 2013
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی بوکسینگ 2013
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 496
نویسنده : SINA

 دانلود بازی مسابقات بکس بین المللی 

International Boxing Champions

 پیش نیاز : آندروید ۱,۶ وبالاتر
بازی مسابقات بکس بین المللی یکی از بازی هایی میباشد که علاوه بر اینکه از گرافیکی خوبی بر خوردار است بر روی اکثر آندروید ها قابل اجرا میباشد . عنوان ذکر شده نیز بازی اکشن و هیجانی میباشد که در سبک مبارزه تن به تن و بکس طراحی شده است . در این بازی شما میتوانید به صورت آنلاین امتیازات خود و تمام کسانی که این بازی را اجرا میکنند مشاهده کنید . در هر راند که برنده بشوید به مرحله بعد میرید و رقبای شما نیز تغییر خواهند کرد.

بازی International Boxing Champions را می توانید به طور رایگان برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

 

بازی بکس

 

بازی جدید بکس

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۲ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی box برای اندروید , بازی بکس 2013 , بازی مبارزات تن به تن , بازی مسابقه ای برای اندروید , بازی ورزشی , بازی ورزشی بکس 2013 , بهترین بازی های اندروید , دانلود بازی , دانلود بازی 2013 , دانلود بازی تبلت , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی ورزشی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: